2013年2月26日星期二

fashion rookie - nike høy topp sko for kvinner

"Oh!" Han interessant å se på meg, "nike shox sko kampen i dag, ikke rart lepper er hovne." Visste hans latterliggjøring jeg kjente dem alle, men måtte tvinge meg til å si det?"Lips ikke kjempe for å få, jeg kysser folk." Casually kaste ut en, siden du ønsker å vite hva jeg fortelle deg alt, "Dessverre, før jeg kysser, blir den første kysset leppene hovne. '

nike sko store øyne sjefen så på meg overrasket, tenkte jeg ville ikke si dette, uansett hvor dårlig jeg er også mottatt nye kvinner i det 21. århundre, åpen utdanning, tolv kyss, ingenting, nike vanskelig å roe ned øyne følelser, "hvit skygge lønn?" Dette er hva høres kynisk.

"Jeg kysser hvit sko på nett lønn, kyss meg, Yen Ling Yuk." Touch utstilling av fakta."Yen Ling Yu?" Fox mester skrek "nike ikke kommer hjem?""Jeg tror nike hjem, men når jeg satt i snøen Court taket, ut av løse luften dukket opp et par dager siden, den" kite Phoenix 'ga meg, sa nike mangler noe for å ta bort. "Jeg ler av smilte, da jeg virkelig ble en ting, men hvis jeg hadde en ting som, brakt dit, du bo der, vil nike ikke liker dette, har slitt, der hjelpeløs, og selv Det er mange hjelpeløse.