2013年1月28日星期一

den mest elegante hot vs i nike dunke begrenset opplag

nike shox norge igjen overrasket, egentlig ikke forstå hans tanker, en måned gått, hans temperament som har en så stor forandring! Han trenger ikke å bruke disse forholdene for å tilfredsstille henne? Ifølge hans blodtørstige personlighet, har banket lenge steinen utilsiktet delt opp!

"Hvorfor gjorde du love meg?" Mellom nike sko norge mistenkt, ubevisst utbrøt hun var for nysgjerrig, så måtte spørre! Instinktivt, tror de dette vil i løpet av en svindel, absolutt ikke ligner på overflaten så enkelt!Å høre ordene, nike lo, lo hånlig:? "Uighur Xi Ye Ze at du forstår humor du elsker meg Våre fiender har jeg gang på gang å myrde deg, forrige måned gi Jeg forgiftet vin, sa denne måneden elsker meg? "

"Før du Jeg beklager, min feil." Ze Ye skrudd øyenbryn Road, så på, selv om hun var en negativ hundre tilbake, vil han ikke være negativ henne tilbake. Selv om hennes tid og tid igjen til en kniv og knivstikking hans, har han ikke det minste klage, bare fordi hun er billige nike sko! Hans nike! At elleve dager siden for å redde seg selv i den bitre hav av hvit jente!