2013年1月30日星期三

nike outlet vacaville til populære yi campus student trend

"Peerless sønn, faktisk, nike free run hans" himmelen var i ferd med å si nike allerede våken, hvis bare halvparten stick på senga og satte side av låret er en hånd plutselig klype litt, og deretter måtte endre. , Sa: "Før våknet ganske lang tid, men drikker medisin og deretter sovnet."

"Hva ugg, at jeg ikke vil bry." sko nettbutikk hemmelig lettet Noen hjertet korrigere distressed. Så mange dager, nike eller prøver å unngå henne, enten godt eller dårlig?"Vel, jeg har kommet til farvel." Nikket, "Akkurat nå plage hendelsen har blitt løst, ble nike kroppen ikke vondt, bare hvile i noen tid kan ta Blazing landet brukte 20 et antall dager, gjør kan jeg har gjort, i øyeblikket er dette tiden for å si farvel. bagasje vi har pakket opp, trakk til prefekt voksne over linjen, nytenking med nike sier de umiddelbart satt av tilbake til Sheng Chi Jeg var ikke klar over nike sovnet igjen. imidlertid det spiller ingen rolle, og våknet etter at du fortalte ham det samme, så jeg skal gå først. "

Gikk til døren når hennes fotspor stoppet, nølte et øyeblikk en stemme litt noen sa briskly:! nike free run sko, vil du alltid være min gode venn, en god venn Destined, da ser vi deg neste gang, ta vare "Stirre på døren på synet av utvinning, snudde himmelen for å se på nike, for å se at han har åpnet øynene jade-aktig fuktig, bare hjørnet av øyet er det to linjer med krystallklare tårer sakte faller.